29 januari 2009



Ena stunden har man lite att göra andra har man mycket att göra. Denna veckan har jag slitit röven av mig att få saker gjorda. Flängt med människor som skall uppgöra en ensemble, spelat gitarrsolo så fingrarna yr och repat. Allt på samma gång! Inte nog med det har jag fått för mig det jättejobbet att för er skull sammanställa något att lyssna på som ett litet smakprov!

Daniel har pimpat min myspace också och det kommer komma lite uppdateringar på den med. Mycket som behöver fixas till! Förhoppningsvis hamnar lite musik där och kanske lite bilder vem vet? Fredrik var här i måndags och gjorde sin insats och jag måste säga att jag är nöjd med vad som hamnade på band. En futtig timma la han på att sätta samtliga av sina insatser på skivan men bra blev det!

Vi giggar för övrigt på Rockbaren den 11/2 och kommer spela på något som heter Silent Guitar. Är helt enkelt en elakustiskgitarr(?) väl värt att se/höra så droppa in!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sonar är som Word, fast utan fetstil.