17 mars 2009

long lost

Kommer med ett lite snabbt inlägg såhär 02.04 på natten! Det går trögt med sången just, min officiella sångcoach har varit sjuk och jobbat och jag pluggar inför en tenta. Har inte så mycket att komma med egentligen. Kameran ligger inte hemma heller så det är svårt att spela in någon form av videoblogg heller... Vad ska man ta sig till?

Anyhow, jag tänkte ta tillfälle i akt att göra en liten cliffhanger. Till vår kommer inte bara musiken sitta i CD-format utan kommer också försöka att stå på så många scener som möjligt tillsammans med en otrolig ensemble!! Vilka är gossarna/gossorna/gossgrejerna?

Well, jag tänkte vara väldigt hemlig och inte säga det än. Eller mest beror det på att jag inte har bild på gänget än men när det händer så kommer en update! Så håll ut, även om det verkar stå lite still här. Det är alltid som ljusats precis innan mörkret tänds! ... eller nått i den stilen?

4 kommentarer:

Gammel-Tord sa...

Ditt ansikte är en blogg.

Janssons frestelse sa...

Jag vet var kameran är. Den ligger i fönstret.

Apan Nilsson sa...

Vad sångcoach? Det är ju Johan.

Anonym sa...

Hej vad det går. Var hamnar skivan eg.?