03 november 2008

Det feta beslutet

Hallå Hallå!

Nu till höst kommer jag få möjlighet att spela in en ny skiva! (fanfar) Som kommer bli fullsmackad av goa låtar komponerade av ingen mindre än jag själv så ni som fortfarande är illa till mods efter att Flitwik la ner kan åter finna hoppet!

Det är möjligt att jag tar tillfälle i akt och sjunger på de flesta låtar men jag ska försöka få med Johan på sångbiten så ni som suktar efter den rösten kan andas ut. Det kommer bjudas på en del låtar som var tänkt till Flitwik egentligen men som nu istället hamnar på denna CD:n. Jag vill inte påstå att det direkt kommer bli en "soloskiva" för det låter så narcisstiskt och ja, lite gay. Så tillsvidare kommer vi kalla den för "CD:n".

Det kommer bli en hel del gästframträdande dock kommer vi hålla den informationen hemlig tills vidare.

Det kommer säkert dyka upp nån video då och då också för att ta med er på min kompositionsvardag och se just var jag finner den enorma inspirationen ifrån!! So stick around för i vinter kommer inspelningen ta fart och förhoppningsvis kommer ni ha en styck CD i handen i början av 2009! Det kanske även blir ett och ett annat live framträdande?

/Snutt

Inga kommentarer: