03 november 2008

Herre välsigna denna kopp

Nu var det ett tag sen jag hörde av mig om hur det går med skivan!Jag har varit fullt upptagen med att jobba som en dåre som fotograf men nu börjar det lida mot bättre tider d.v.s inspelningstider!

Jag har faktiskt smygjobbat lite i hemlighet faktiskt för några månader sen fick jag nämligen för mig att jag samtliga låtar på skivan inte passade mig riktigt... Så jag slängde dem alla och började om från början! Så nu har jag 9 nya låtar på gång!

Skivan kommer nån gång nästa år och har fått titeln "9 Ways to Live" och kommer bli en salig blandning av allt från pop till den tyngsta metal!

Jag älskar alla mail jag får för övrigt! Keep at it! anders@flitwik.com

Vi spelade lite live för inte så länge sen, nån video lär väl dyka upp

Inga kommentarer: