05 november 2008

Vilken skostorlek kan jag besitta?

Haha tjena!

Hade hur många mail i inboxen som helst idag! Helt sjukt sanslöst var det! Kul att så många är engagerade i denna dårskap som jag bedriver för tillfället! Jag tänkte besvara era frågor lite kort nu på bloggen:

När kommer nästa video (rapport)
Den här frågan fanns typ i alla mailen! Nästa video kommer så fort jag får en ledig stund till att redigera allt jag filmar. Jag fyllde 2 minneskort på 16 GB igår där jag mest gick runt och filosoferade över mestadels tja ingenting. Men den slänger jag upp på bloggen så snart som det bara går!

Vilka mer kommer det vara på skivan
Oooh! Ni menar de hemliga gossarna som kommer dyka upp på skivan ;)
Jag har valt att inte avslöja för tidigt om vilka som kommer med av några skäl. Mest för att jag hela tiden ändrar allting så jag har svårt att placera in dem. Men jag håller på och för en dialog med några få, vill inte klämma in för många för det vore inte bra för mitt ego. Men några unika talanger kommer gästa var så säkra på det!

När kommer skivan
Varför är vi här? Finns gud? Vad är meningen med livet?
Jag har ingen aning. Eller jo, alltså skivan kommer förhoppningsvis någon gång tidigt nästa år. Jag lovar att slita häcken av mig för att få ut den så snart som möjligt. Det krångliga är liksom inte bara att spela in hela rapparajset utan skivans omslag skall målas, den skall tryckas, jag ska fotas o.s.v. så det är en massa andra variabler som spelar in.


Så det var det. Har ni ytterligare nått att fråga eller vill bara lämna en rad kan ni fortfarande maila mig på anders@art-studio.se (skitkul att läsa er mail)
Lägg gärna till mig på myspace också, just nu är det jag som har hand om den och jag är väldigt långsam på att svara där och så (mest för att jag inte fattar nånting av myspace) men jag finns där iaf.
www.myspace.com/anderstreptow

Så tills vidare får ni ha det så bra!
/Snutt

Inga kommentarer: